perjantai 9. maaliskuuta 2012

wakawaka

Tänään heräsin reippaana kasilta pesemään pyykkiä, söin rauhassa aamupalaa ja mietiskelin että ai kun on kivoja tällaiset myöhäiset aamut. Noh, se autuus loppui luokkalaisen soittoon "Missä oot" ja sain tietää että koulu olikin alkanu mun luuleman 11 sijaan klo. 8. Kiva =)



No, muutaman tunnin myöhässä kipitin kouluun vääntämään sitä meidän japanilainen partsi-juttua





Petsailin tota kehikkoa ja petsasin samalla myös sormeni. Ei paljoo naurattanut kun hanskat pois ottaessa näytti siltä että mun sukujuuret on puoliksi vaihtunut Afrikkaan! :D Tai itseasiassa nauratti siihen asti kun menin pesemään niitä käsiä. Vartin pesun jälkeen käsi näytti (näyttää yhä..) tältä: 


 Suurimman osan sain onneks pois, noi mun sormet oli nimittäin ihan ruskeenmustat. 

Nyt varmaan joku käsihoitaja sai slaagin. :)

Niin ja kerrankin mulla on kuva myös tosta meidän puistosalistamme. Siellä me aina (jepjep) aherretaan:




Viime syksynä alottaneet on rakentanut tota sisääntulo kohtaa, mun mielestä ihan tosi hauskan näkönen kun on paljon värejä jne : )

Nyt meen vielä hinkkaamaan näitä kynsiä ja kynsinauhoja kynsilakanpoistoaineella ja sitten nokka kohti Helsinkiä. Pitäkää hauska viikonloppu !

<3 heidi

2 kommenttia:

  1. moi myyrä! onneks olkoo kihlauksen johdosta ja kiva tää sun blogi emsu näytti=)
    t larppa!

    VastaaPoista
  2. no moi ja kiitos larppanen :) <3 mut tost myyräst voisit luopuu

    VastaaPoista