torstai 8. maaliskuuta 2012

Turhautus ja hienot kukat

Noniin eiköhän kattella nyt vähän kuvia sieltä Bauhausista ja vähän muualtakin. Oltiin tosiaan hakemassa bambuja sieltä, ja koska mulla on kuvauspakkomielle niin tuli kuvailtua vähän muutakin. Nää me sieltä kuitenkin ostettiin:


Näiden kukkahyllyjen luo jumituin hetkeksi jos toiseksikin <3




 Uulalaa mitä kukkia. Nääkin oli hienoja vaikka olikin feikkejä:


Sit päädyin johonkin laatta-kivi-tms-käytävään ja kuvasin seinän täynnä jotain laatotuksia ja mietin että MITEN kukaan osaa valita kaikista niistä sen mitä haluaa kun noita vaihtoehtoja tuntuu olevan miljoona. Jos rakentaisin talon (okei mä ite en ikinä rakentais taloa) niin mulla menis siinä varmaan sata vuotta kun miettisin eri vaihtoehtoja mitä minneki haluan :D


Noh, enempää asiaa mulla ei oo Bauhausista, tässä vähän jotain siistimpää:



Espoon juna-asema, jes ! :D

Äää ja nyt iski ahdistus en keksi mitään kirjotettavaa, tää postaus tulee olemaan ihan tyhmä ja järjetön koska en saa tästä järkevää koska ei mun päivät ikinä oo järkeviä. Eilen mentiin tonne Bauhausiin, sen jälkeen rakennettiin afrikkalaisnaamioita, sen jälkeen kuvasin noi junakuvat, sen jälkeen menin Siioniin ja tein varmaan jotain muutaki en muista enää.....

Ja mulla on aina niin paljon erikuvia kamerassa että ne on vaikea lyntätä yhteen ja etenki jos mulla on jotain mistä haluaisin kirjottaa niin ei mun kuvat ikinä sovi mun asioihin ja sen takia mun postauksissa on nykyään aina melkeen vaan kuvatekstejä koska en voi kirjottaa jostain ja läntätä yhtäkkiä kuvan jostain afrikkalaisesta naamiosta. Vai voinko, en miä tiiä.........

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti