keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Kaurapuuro, порридж



Lämppärit ja puuro ah <3 No oikeesti mulla ei vaan ollu muita kuvia kun nämä mun kamerassa minkä takia ne nyt päätyi tänne. On ne silti ihan hyviä:D

Mutta joo, mites teillä hurisee? Mä kirjoittelen täällä tekstiä siitä miksi juuri minä olisin oikeutettu saamaan Pietarin vaihto-oppilaspaikan. Meillä alkaa kohta hakuaika vaihtopaikkoihin ja voi Pietari miten sinne haluaisinkaan. Venäjä on lukiosta asti ollut mulle ihan 1 kaikista kielistä, mulla on jo vuosien ajan ollut halu oppia puhumaan kunnolla Venäjää. Ja muutenkin, Venäjän kulttuuri ja kaikki kiinnostaa mua ihan älyttömästi :)  Näköjään kävin tännekin perustelmaan valintaani, nyt kun vielä saisin englanniksi tuon virallisen paperin kirjoitettua niin hyvä olisi..

Nyt ei kyllä tekstiä irtoo enempää, kertokaa te jos teillä on jotakin ykkösmaita tai kieliä joita tykkäätte eniten opiskella ! ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti