lauantai 26. tammikuuta 2013

Pieni postaus minun lauantaistani

Heissan ystävät. <3

Täältä sairasvuoteelta kirjoittellen.. :( Minulla on joku ihmeen vatsaflunssatauti, ehkä inhottavimpia flunssasairauksia. Tänään oon keskeneräiseksi jääneen työpäivän jälkeen siis vaan syönyt pirkka-mehujäätelöitä, nukkunut ja dataillut. Nukuin ehkä 3 tunnin päikkärit.

Tällä hetkellä köllöttelen sängyssä mun collegeasu päällä letti hiuksissa. Näin metrossa yhdellä tytöllä tai no naisella kai tällaisen ja heti piti itsellekin päästä tekemään. Oikeasti tää kuva ei ole tänäiseltä mutta samalta näytän nytkin, vähän vielä väsyneemmältä ja kalpeammalta tosin. Vaikka enpä tässäkään kuvassa riemusta hypi että sen puoleen... :D


Mutta joo lettikampaus syntyy siten että kerää hiukset aika korkealle ponnarille ja sitten vaan kalanruotoletti tai normi ja valmista on. Mun latvat näyttää ihan hiirenhännälle tällaisessa kampauksessa mutta silti oon viihtynyt tässä lookissa jo pari päivää. : D Mietin että ehkä jos lisäisi pari clip-onia tuuhennokseksi omien hiusten joukkoon niin saisi myös latvaosasta tuuheamman ja vielä pidemmän letin. Kunhan vaan löytäisin mun clip-onini, sain yhdessä vaiheessa slaagin niiden takkuisuudesta ja piilotin johonkin komeroon.

No, nyt siirryn tästä koneelta tv:n ääreen viltin alle. Hyvää lauantaita, toivottavasti te olette terveitä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti