tiistai 31. tammikuuta 2012

Asiatonta tekstiä

Tulin taas vasta äsken kotiin. Olin kaverin luona kattomassa leffaa ja muuten vaan oleilemassa :)

Mulla piti tänään olla työssäoppimispaikka-haastattelu (kaamee ylipitkäsana :D) mut joko mun haastattelija tai mä oltiin mokattu eikä mun haastattelija ollukaan paikalla. No, ehkä ens viikolla sitte uudestaan. :) Vähän harmitti ku olin aamulla pukenu oikein bleiserin päälle ja kaikkee...



Näin muuten välikysymyksenä, miks veri maistuu raudalle? Tai siis tottakai siks koska siinä on rautaa, mut mitä rauta on? :D Onks rauta vitamiini vai mitä se on. Tuskin se mitää metallia on. Vai onko :D Haha tuli vaa 
mieleen. 

Oon taski aika asiaton (eli mulla ei oo mitään asiaa) eli en  höpise tähän mitään tän kummempaa. Huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti