torstai 19. tammikuuta 2012

Tänään ja eilen

Huh mikä talvi meille on tullu! Ihan sairaasti lunta. Sinänsä kivaa koska ulkona on niin nättiä mut noi lumimyrskyt ei oo kivoja. Onneks koko ajan ei myrskyä vaan välillä pääsee ihastelee maisemiaki:



Kuviksen luokassaki meillä oli hieno näkymä enkä nyt tarkota patsaita vaikka onhan noiki omalla tavallaan ihan siistejä :D :


Ollaan pari päivää nyt piirretty ja tehty suunnitelmia koulussa, tätä mä oon saanut aikaseks:

Kynsien kuvaus hohohoo (okei taustalla on mun suunnitelma):


Kyniä (jes):


Ja tässä se itse suunnitelma (kesken) ja tiedän ei oo erikoinen laitan silti kuvan:



Tänää meillä oli kulttuurihistoriaa ja piirreltiin lisää. Koko päivän aikana sain aikaseks tän HUHHUH (ja tääkin siis kesken)


Ja kuvasin taas lisää kynsiä joita vähän muokkailin eilen, onpa nääkin taas hienot:


Jooh ja näiden parin piirrustuspäivän jälkeen oon näyttänyt kutakuinkin tältä:


Eli eipä tässä hirveen järkevän näkösiä olla! :DD Eikä ollu järkevä tää postauskaan, mutta sallittakoon tää nyt mulle. Hiphei nyt lähen postiin ->

2 kommenttia:

  1. Sun pitäis laittaa nää blogin kuvat isommalla, ois paljon helpommin luettavissa :)

    VastaaPoista
  2. Joo oon miettiny samaa mutten osaa!! :D Se on varmaan joku maailman helpoin juttu mut minä ja tekniikka ja etenki minä + tietotekniikka ollaan asiat joita ei pitäis yhdistää...

    Mutta joo yritän ettiä jostain miten saisin nää isommiksi, kiitos palautteesta :)

    VastaaPoista