maanantai 23. tammikuuta 2012

Liikaa liian ihania asioita!

MOI !

Tänään totesin, että vaatekauppoihin on tullut niin ihania juttuja että pyörryn. H&M, Vero Moda, Gina Tricot yms on täynnä vaatteita jotka voisin ottaa mieluiten heti omaan kaappiini. Löysin mm. super ihanat farkut Ginasta parillakympillä,  mutta koska mulla ei ollu edes sitä käteisellä (kortti on edelleen rikki) niin sinne jäivät. Ainakin toistaseksi..


Näitä oli myös sinisiä, pinkkejä, punasia ja mustia. Ja hinta tosiaan vaan 19.90 (Sivuhuomio: jos joku ihmettelee tota hintalapun olinpaikkaa ni piilotan sen _aina_ sovittaessa ton vyötärokaistaleen alle :D Mut huom poikittain, näyttää vähän epäilyttävälle vaikkei se kyl sitä ole, kai? :D)


Kävin myös runpsujeni kanssa kahveella, ja sen jälkeen pyörähdettiin vielä City-Centerissä ja yhdessä ihanassa kaupassa siellä (en muista nimeä):






Voisin ottaa noiki kaikki!

Äsken kävin vielä hakemassa H&M- paketin joka oli tullu postiin, olin tilannu muutamia juttuja mutta pidän vain tän:


Veikkaan tosin ettei mun kämppis tykänny tästä mun uudesta ostoksesta yhtä paljon kun mä, meijän pitäis jakaa tää naulakko kahestaan mutta tällä hetkellä mun takit vie naulakosta n. 75%... (Tohon keltaseen laukkuun asti... Pakko käyä kohta tiivistelemässä noita)


Nyt syön korppuja ja äsken kattelin Salkkarit sivusilmällä tai oikeestaan kuuntelin sivukorvalla.

Tällä kertaa ei muuta, kivaa loppuiltaa kaikille! :)

4 kommenttia:

  1. noi on iiihanat noi housut, ja noi kaikki sisustusjutut <3 mut oot kyl aika sika ton naulakon valtauksen kanssa : DD

    VastaaPoista
  2. Nii eikö oo, mun on pakko ehkä käydä huomenna ostamas ne jos löydän niitä sellon Ginasta...

    Mul tuli noista LOVE- kirjaimista heti mielee siä ja teijän makuuhuoneen se hylly :D Haha ku sanoit silloin et oot ettiny niitä jotain sisustuskirjaimia =)

    Ja jep tiiän... :( Mut kävin äsken sulloos noit takkeja lähekkäimmin sentää!

    VastaaPoista
  3. Noi vihreet pöksyt näyttää tosi kivoilta! Täytyykin pyörähtää Ginalla pian katsomassa josko sieltä löytyisi väriä myös omaan vaatekaappiini :)

    VastaaPoista
  4. Noi oli mustaki ihan superkivat, ja ne muutki värit oli ihania! Kannattaa käydä, vielä ku noi oli niin edullisetki :)

    VastaaPoista