tiistai 17. tammikuuta 2012

Mahoton maanantai

Eilinen oli taas perus heidipäivä.

Aamulla mun smoothiet räjähti kulhosta mun päälle, melkein myöhästyin bussista ja unohin eväät kotiin, kaupassa en muistanu mun uuden visan pin-koodia ja se kortti lukkiutu (vaikka tänään kävin Nordeassa ja virkailijan mukaa mun kortti ei oo lukossa vaikka kauppojen kortinlukijat niin väittääki) ja mitäs vielä :D
Mut hah sainpas kuitenki vihdoin ostettua yhen asian mistä haluun vinkata myös teille!

Eli Lidlin asetoniton kynsilakanpoistoaine:



Muissa kaupoissa nää asetonittomat kynsilakanpoistoaineet maksaa yli 6e, Sokoksessa oli "tarjouksessa" Mavalan pullo 4.90e. Tän hinta puolestaan oli - tittiditiiii- 1.90e. En oo vielä päässy testaamaan mutta oon lukenu kehuja tästä jostain random blogista ja muutenki eiköhän toi aja asiansa.


Illemmalla kävin myös testaamassa SatsPoweStepin enkä oikein tykänny siitä. Tuli liikaa mieleen BodyPump.


Ja sit ku vihdoin olin Jonilla kello 21.30 oli nälkä ja aloin tekemään makkarakeittoa :D Haha, kyllä, tein makkarakeiton maanantai-iltana kello kymmenen.



Ja oli muuten hyvä keitto!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti