torstai 26. tammikuuta 2012

Mitä sieltä paljastuukaan....

Mun päivä oli tänään niin simppeli ettei siinä oo mitään ihmeellistä kertomista, ja siksi nyt tulee laukkupostaus! Vaikka ei kai näissäkään mitään hirveen ihmeellistä ole, mutta ainaki mun mielestä näitä on kiva lukea.

Alkuun on pakko myöntää että mun laukku ei todellakaan ole yhtä siisti ja järjestyksessä mitä kaikkien muiden laukut tuntuu olevan :D Nää mun ottamat kuvat huijaa vähän... Tai no oikeestaan aika paljon.. Kuvissa kuitenkin näkyy asiat mitkä mulla on _aina_ tai ainakin pitäisi olla mukana. Näiden lisäksi mun laukkuihin eksyy usein tuhat kuittia, paperia, purkkaa pohjalle (koska mun purkkapussit hajoaa aina) ja yleensä löytyy myös kaikenmaailman randomsälää kuten pinsetit, lusikka, muumisuihke ymsyms. Yhdessä toisessa laukussa on tällä hetkellä neljä auton jääraappaa : DD Heehh älkää kysykö miksi.

Tänään kuitenkin käytin tätä laukkua:



Ja se oli syönyt nämä:


Avaimet itseasiassa puuttuu tosta kasasta :P Mutta lompsa, kamera ja matkakortti kulkee AINA mukana. Samoin huulirasva, tänää mukana näköjään myös ripsari. Ja kynsilakka koska lakkasin tänään kynnet koulun ruokalassa : DDD Ja mua kuulemma katottiin vihasesti. En ihmettele oisin iteki kattonu mua vihasesti mut mulla on puolustus: ajattelin eka et lakkaan vaan yhen kynnen ja sit vahingossa lakkasinkin kaikki.

Ruokalasta tuli mieleen että näin eilen vai toissapäivänä ekaa kertaa ihmisen onepiecessä julkisella paikalla. Ja voin kertoo että se näytti ihan karseelta. Mun mielestä niitä potkupukuja voi käyttää tasan ja ainoastaan sisätiloissa kotona, mutta eieieiiiii missään yleisillä paikoilla.. Ihan siitä yksinkertasesta syystä että se näyttää ihan kauheelta :D En oo itekkään mikään tyylitaituri (voin joskus laittaa todisteeksi kuvia mun päivän asuista, mm. eilen oli päällä burgundi-lilat farkut, sinapinkeltanen kaulahuivi, punanen takki ja toi vihreä laukku) mutta jopa mun silmät sanoo nounou noille onepieceille.

Ja sitäpaitsi, mitä sitä laittaa päälle kun tulee koulusta kotiin kun ei voi vaihtaa farkkuja yökkärinhousuihin?? Onks sit alasti vai häh. 

Tällanen miete nyt tähän torstai-iltaan, nyt voidaa miettiä sitä et huomenna on PERJANTAIII ! <3 Vaikka ei mulla ees oo muita suunnitelmia kun tehä mainio lasagne ja porkkanakakku, ainii ja käydä töissä, mutta silti! Toivottavasti teillä on kiva viikonloppu tulossa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti