tiistai 10. tammikuuta 2012

Uutta vuotta, ystäviä ja parin litran jekku

Saanko laittaa tähän postaukseen tuhat kuvaa toisiinsa mitenkään liittymättömiä kuvia? Hmm. Laitan jokatapauksessa :D

Sain mun kameran johdon viimein kotiin Jonilta, ja huomasin että mulla ois joulukuvia (joita en kyllä tod.näk tuu lisäämään, oon henkisesti valmis jo kesään enkä jaksa enää katella mitään joulukuusia tai lahjoja :D), uuv-kuvia muutama, sit jotain sekoilurandomkuvia. Kuulostaa erittäin hyvältä siis..

Ekana esittelen melkein maailman ihanimman kynsilakan ja kivan sormuksen, jotka koristi mun käsiä uutena vuonna:

Okei ei maailman fiksuinta lisätä mustavalkosta kuvaa jos haluu esitellä kynsilakkaa, mut tää kuva oli rehellisesti sanottuna niin _mummokäsi_kuva, etten ois kyenny laittaa tätä tänne ilman pikku muokkausta.

No ehkä selvennykseks voin lisätä tähän myös tän värillisen räpyläkuvan (mielummin räpylä ku mummo)
Etusormi näyttää näköjää sijoiltaa menneeltä.
Kyseessä on siis ihana hopeinen kynsilakka jollasta oon ettiny iäisyyden. Hipoo täydellisyyttä, täydellisen siitä tekis pienet hopeiset glitterit lakan seassa. <3 

Uuden vuoden naama näytti tältä:

Ja Jonin naama näytti tältä ku se sai käsiinsä 2 litran jekkupullon:



Onhan se aika iso.

Ja tältä näyttää mun kaverit takaapäin ku ne istuu autos eikä tiijä et niit kuvataa:


Hähää!

1 kommentti: