perjantai 27. tammikuuta 2012

Päivän Nasu

Eilen sanoin että laitan tänne jossain vaiheessa kuvaa mun päivän asuista. Se vaihe tulikin nyt yllättävän nopeasti, ja kuvailin jo tänä aamuna mun vaatetustani :)

Pahoittelen näitä mun aina samassa paikassa kuvattuja peilikuvia, mulla ei vaan tosiaan ollut aamulla aikaa käyttää mitään itselaukaisimia/ketään kuka olisi ottanut musta kuvan/mitään muuta yhtä "valoisaa" paikkaa jossa olisi näkynyt toi asu kunnolla.






Päällä oli siis noi ihanat farkut jotka oli pakko käydä noutamassa Ginasta itselleni, H&M kesänen toppi (mietin aamulla onko liian kesänen mutta sit päätin että jos kerran haluan pukea sen talvella niin kuka estää) jaa Espanjasta ostetut kiilakorot. Oli ekaa kertaa jaloissa ja ihan helppoo oli kävellä niiden kanssa.

Varmaan monen mielestä musta takki sopisi parhaiten tohon asuun, mutta itse en sellaista omista, ja muutenkin pieni kapina nosti aamulla päätään mun sisällä ja mietin että miksi aina kaiken pitäisi olla niin sävy sävyyn ja harmoonista ja yhteensopivaa. Ja siksi valkkasin punaisen takkiseni :) Ainakin toin väriä tonne valkoisten hankien keskelle!

Mietin tänään Nelliinan blogia lukiessa, että samaistun niin täysin kyseiseen naiseen mitä tulee värien rakastamiseen. Mulle ei tuota mitään vaikeuksia pukeutua vaikka kaikkiin sateenkaaren väreihin, kun taas sitten musta ja beige jne harmoniset sävyt ovat niitä joita arkailen ja harvoin käytän :D Ehkä jonkun mielestä nurinkurista. Muttakun värit vaan on niin ihania! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti