maanantai 30. tammikuuta 2012

Mun weekendi

Huh tulin noin tunti sitten kotiin. Heräsin aamulla seitsemältä ja sen jälkeen oon mm. lenkittänyt koiran, seissyt ja säntäillyt yli 7 tuntia töissä, käynyt danceaerobicissa, hävittänyt kaks saman käden lapasta (en enää ikinä pidä kahta lapasta päällekäin) ja juonu vanilja-gainomaxin mikä on ihan parasta.

Mun oli tarkotus jatkaa tänään tota mun eilistä postausta ja keksin myös ihan uuden aiheen mistä mun on pakko päästä kirjottamaan, mutta nyt näillä voimilla en jaksa eikä mun aivot kykene muodostamaan mitään selkeetä tekstiä :D

Sen takia kerron nyt vaan kuvilla mitä tein viikonloppuna :)

Perjantaina tehtiin perusposet matkalla nuorteniltaan:




"Noni vakavana":


"Hihhihhii"


"HAHAHHAhaha" - eli se perus


Nuortenillan jälkeen tein porkkanakaakkua:




Ja eräs sai luun: (tässä se oottaa sitä jos joku ei huomannu)



Sitten maha pullollaan oli hyvä nukahtaa:


Aamulla "reippaana" heräiltiin:





<3
Syötiin brunssibrunssinen:


Ja sen jälkeen lenkille ihailee maisemia <3 Joni ei ollu ihan yhtä innostunu ku miä mut lähti sentään mukaa !



"Tylsää... Lähetää kotii...":




Sellainen viikonloppu mulla oli !

Nyt toivotan kaikille kivaa tätä viikkoa ja siirryn peiton alle, unia! 

1 kommentti: